FANDOM

тераните (на английски terrans; the terrans) са човешки същества/хора пристигнали от Земята през 2259 година. Те са били затворници от земята и са се придвижили чрез суперносачите/суперкариерите (от английски supercariers). В сравнение с другите раси в сектора те са средно технологично развитии след протосите (от английски prottos) и преди зергите (от английски zerg). Тъй като пътуването им отнело много време те изпадали в един вид хибернация която по-късно нарекли дългия сън (от английски the long sleep). Хората също така притежавали псиотичен потенцял (от английски psionic). Тъй като суперносачите се разбили на различни планети, всяка от тях си имала собствено правителство. След дълги битки най-силно се оказало конфедерацията (от анг the confederation). Тогава отиваме при историята на Джим Райнор който е  ченге на планетата Мар Сара. Когато я нападат зергите той решава да направи сделка с лидера на теористичната организация синовете на корохал (от анг sons of corohal) Арктурус Менгск за да спаси хората си от свирепите чудовища. След няколко успешни операции срещу конфендерацията Райнор се запознава със Сара Кериган дух и втори офицер на Менгск. Те се влюбват. Последват много общи операции. Менгск развива план с който да унищожи конфедерацията. Той е да накара зергите да атакуват главната им планета Терсонис с помоща на пси диструптери(от анг psi distrupters). Плана му успява но когато зергите аракували Кериган тя се обадила за помощ но Менгск я изоставил. Рейнор не бил толкова щастлив с това решение и се пробвал да спре Менгск, но нямал успех. След тази операция конфедерацията изчезнала и Менгск взел власта. От друга страна Райнор основал "терористичната" организация похитителите на райнор(raynor's raiders).

Also on FANDOM

Случайно уики